dilluns, 17 d’octubre del 2016

SORTIDA A LES BODEGUES TORRES I MAS ALBORNA

Seguint amb el Projecte de La verema, hem fet una sortida a les Bodegues Torres. Allà hem pujat a un trenet que ens ha passejat per les bodegues i hem pogut veure moltes coses. Ens han explicat on s'emmagatzema el most un cop transformat en vi, de quina arbre surten les bótes i els taps de suro...





Després hem anat a Mas Alborna. Allà hem compartit una experiència única: HEM FET MOST!
Després d'escoltar una història sobre la famosa Fil·loxera i de fer un taller amb taps de suro i pintures hem anat a veremar com a bons veremadors.
Amb tisores i cubells, ens han explicat com recollir els gotims, tallant amb cura el pecíol. Després hem abocat el raïm en unes portadores molt grans i... peus nets i a trepitjar!!

Després hem pogut tastar el most que hem fet... estava molt dolcet!
Cliqueu per veure'n més!




3 comentaris:

  1. Ens va agradar molt trepitjar el raÏm. També recollir el raïm que ja estava madur tot i que era una mica difícil. (La classe dels trens)

    ResponElimina
  2. Hola em dic mara I soc de 2nB I em va agradar molt quan vam anar a les bodegues torres.

    ResponElimina
  3. Hola em dic Oriol i soc de 2nB a mi em va agradar quan vaig trepitjar el raïm.

    ResponElimina